onsdag 8 maj 2013

Jag är tillbaka!

I början på året gjorde en mängd händelser att jag totalt tröttnade på allt vad träning och det tillhörande bloggandet hette.
I rent vredesmod gjorde jag en "format b:"* och http://motfinalivet.blogspot.com blev historia.

Sen dess har det börjat ordna upp sig och jag har återfått suget att skriva.
Vet inte om det jag skriver tillför någon något, men det är ganska tillfredställande att gå tillbaka och titta på vad man faktiskt har gjort.
Likaså är det faktiskt fantastiskt roligt att få kommentarer på det man skriver.

Hur som helst... nu är jag alltså tillbaka med en ny blogg, ny layout och i det stora hela - nytt tema.
Just nu brinner jag verkligen för cyklingen och försöker komma tillbaka till (och överträffa) formen jag var i inför 2012 års Vätternrunda.
Därav får bloggens huvudämne vara just cykling och allt som hör till. Kommer dock med största sannolikhet avhandla en del annat också men det tar vi sen.

Välkomna!




* b som i blogg då alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar